Nechte se na chvíli vtáhnout do starých buddhistických rituálů, holistických tradic i vůní Thajska – ať jste, kde jste. S přírodní kosmetikou PAÑPURI a jejich řadou luxusní skincare a vlasové péče to půjde zlehka. Ne nadarmo v ní najdete produkty nazvané například Awakening, Balance a podobně. PAÑPURI si klade za cíl být hlasem, na který se můžete spolehnout, když hledáte opravdový wellness zážitek a radost ze sebepoznání a odpočinku i u sebe doma. Tři základní hodnoty – čistota, radost a efektivita – odrážejí značky d´être a také závazek vůči svým zákazníkům: umožnit jim žít zdravější, vyrovnanější a lepší život – bez kompromisů!
Filozofie značky
Hlavní motto značky PAÑPURI je „krása zevnitř". Proto značka věnuje zvláštní pozornost nejen výběru svých přírodních ingrediencí a recepturám bez chemických látek, ale i dopady značky na okolí. Pro majitele a zakladatele je čistá krása o péči o sebe a o vědomí, že vaše blaho je spojeno se vším kolem vás. Účinnost je prioritou a transparentnost politikou této společnosti. Tým PAÑPURI pevně věří, že když opouštíte svět, měli byste mu vrátit třikrát tolik, než jste dostali. To je mimo jiné důvod, proč na balení produktů značka používá FSC certifikovaný, biologicky rozložitelný papír, recyklovatelné obalové materiály a snaží se minimalizovat uhlíkovou stopu. Každý produkt PAÑPURI, vyráběný v malém množstvím, je tak přírodní „magnum opus".
O zakladateli
Zakladatel a majitel značky Vorravit Siripark vzpomíná, jak s babičkou pro vítání hostů mísili vodu s jasmínem, aby provoněla celý dům. Po letech studií v Kanadě a Miláně a návratu domů byl ale překvapen, když zjistil, že tradice aromatické vody v Thajsku téměř vymizela. Místní trh začal nabízet pouze dovážené vůně a kosmetické výrobky. Mladý podnikatel toužící po známé vůni plné vzpomínek se proto rozhodl tradici oživit – a položil tak základní kámen brandu PAÑPURI. To, že byl mladý, průbojný a ničeho se nebál, uvádí Vorravit jako to zásadní pro vznik této značky, kterou založil v pouhých 28 letech. Hned od začátku věděl, že chce s projektem uspět celosvětově a hlavně, že pro to potřebuje nejen tradiční thajské řemeslo, ale hlavně prvotřídní ingredience a lásku. Důkaz jeho osobního přístupu i smysl pro detail se prolíná celou značkou. Jak? Například při vytváření Jasmine Absolute pracovníci ručně sbírají květiny těsně před úsvitem, kdy je jejich aroma nejintenzivnější, a vy jste se tak mohly probudit v Thajsku a stát se pomyslným hostem Vorravita a jeho babičky, kdykoli jen přičuchnete.