POP Stella McCartney

POP NOW

POP je stav mysli, spíše než charakteristika její nositelky. To je i klíčovým motivem celé kampaně, která zachycuje naprosto svobodný a volnomyšlenkářský přístup k životu svých nositelek. Oslava přátelství a prožívání života po svém. Tvářemi kampaně se staly 4 nadané mladé ženy – muzikantka Grimes, herečka a aktivistka Amandla Stenberg, aktivistka za práva zvířat Kenya Kinski Jones a studentka divadelního umění Lourdes „Lola“ Leon.

Koupit
POP Stella McCartney

Inspirace

Filozofií samotné Stelly McCartney je, že vůně a kosmetika by měly podpořit jedinečnost své nositelky, její vnitřní krásu, nikoliv ji maskovat či přebíjet. POP oslavuje zemitý přístup ke kráse a luxusu, který boří mýty a stírá hranice. Tento originální přístup je založený na autenticitě a individualitě. Je o osvobození se ze škatulek.

POP Stella McCartney

VŮNĚ

POP je zejména o tuberóze, vybrané pro svoji charakteristickou, ikonickou, silnou vůni v kontrastu s jejími něžnými, křehkými kvítky. Perfektně ji doplňuje santalové dřevo av překvapivé dřevitě-květinové kombinaci společně vytváří neodolatelně ženskou vůni.

#POPNOW: ZE ZÁKULISÍ S AMANDLOU STENBERG

“Myslím si, že je vážně důležité si uvědomit, jak silné je přátelství mezi dívkami. Být s nimi mi dodává nečekanou sílu a energii.”